Training

Als je blijft doen wat je altijd gedaan hebt, dan krijg je wat je altijd gekregen hebt.

- A. Einstein


Wie een ander resultaat wil, moet dus iets anders doen. Exsista gelooft dat iedereen in staat is ‘anders’ te doen en zo meer uit zijn of haar mogelijkheden te halen. Er zit meer in dan dat je denkt!

Dat meer, zit buiten je comfortzone. Exsista inspireert, prikkelt en daagt je dan ook graag uit om uit je comfortzone te stappen. Om zo je nieuwe mogelijkheden te ontdekken en professionele en persoonlijke groei te realiseren.

Wat leer je

Exsista verzorgt alleen maatwerk in-company trainingen. Het hoofdthema is altijd interactie. Interactie met klanten, collega’s of teamleden, als verkoper of manager.

Wat je van een Exsista training moét verwachten

  • De training is actief en interactief, geen theoretisch studieblok;
  • De training biedt ruimte aan praktijkbehandeling en intervisie;
  • De training sluit aan op de eigen werkomgeving;
  • De dynamiek is sterk, diversiteit houdt het levendig en inspirerend;
  • De trainers hebben ruime praktijkervaring met bewezen succes;
  • De sfeer is prestatiegericht en blijft veilig en plezierig.
Voor commercie

Exsista biedt in-company maatwerktrainingen passend bij jullie situatie en ontwikkelniveau in de verkoop. Onderwerpen zijn o.a.:

  • Training acquisitie en relatiebeheer
  • Commercieel presenteren
  • Commercieel onderhandelen
  • Adviserend verkopen
  • Timemanagement: regie tot succes
Voor leiders

Op basis van een zorgvuldige analyse wordt het best passende programma opgesteld. Hieronder een beeld van de mogelijkheden. Bij ontwikkeltrajecten voor managers worden trainingen vaak gevolgd door, of gecombineerd met individuele coachingstrajecten gericht op persoonlijke ontwikkeling.

  • Leiderschap in leidinggeven
  • De manager als teamcoach
  • Het creëren van beweging
  • Het voeren van functionerings- en beoordelingsgesprekken
Voor collega’s

Ook trainingen met interactie als hoofdthema maar niet specifiek voor verkopers en managers.

  • Effectief vergaderen
  • Slim communiceren
  • Feedback als hulp